2011. augusztus 6., szombat

Aileen kritikája a blogról :)

Sziasztok!:D Most nem résszel jöttem...Kértem kritikát, és ezt szeretném megosztani veletek, ha gondoljátok olvassátok el nyugodtan.^^ Egy ideig biztos nem fogunk "találkozni", így szeretnék mindenkinek további szép nyarat kívánni. Ha vissza jöttem a nyaralásból, akkor majd kárpótlásképpen egy extra hosszú fejezetet teszek fel nektek. :D Puszi mindenkinek.♥^^

Kinézet: A fejléc tetszik is, meg nem is. Azért tetszik, mert szép a háttere, és szépek rajta a képek, szépen meg vannak csinálva. Viszont az a zöld betű nem nagyon illik a lilához szerintem. Meg az sem nagyon tetszik, hogy amikor felmegyünk az oldalra csak ezt látjuk szinte, és túl keskeny. Meg van alatta az a rózsaszín csík, jól nézne ki, ha a fejléc végig a fölött lenne, mert így balra lelóg. (Remélem érthető.) A dizi egyszerű, de jó. Az oldalmodulban lévő képek feldobják. Meg az sem biztos, hogy rossz lenne, ha a chat színe valami lilás lenne, vagy átlátszó.

Pontozás: 8/10

Tartalom: A történeted érdekes. A fogalmazásod egész jó, bár néha eléggé rövid mondatokat írsz, meg abban az egy fejezetben amit olvastam találtam szóismétlést is. Viszont időnként meg nagyon jól írod meg a történetet, érdekesen. Majdnem tovább is olvastam, aztán úgy döntöttem, hogy majd máskor, inkább most megírom a kritikát. Elírást nem találtam. Tetszik, hogy a fejezetek elejére beteszel verseket, ami kapcsolódik tartalmához. A fejezetek hosszúak, és majdnem hetente hozod őket, ami jó arány. És tetszenek az oldalmodulokba kitett képek, és az idézetek.

Pontozás: 9/10

monAa, a Szerki: Mindeninek kedvesen válaszolsz a kritikáira. Ha valaki kéri, benézel hozzá, kedves vagy az olvasókhoz.  

Pontozás: 10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése